PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Problemy Jakości
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11
artykuł:
Doskonałość jako narzędzie kształtowania jakości produktów żywnościowych w opinii studentów
(
Kud K.
,
Kud B.
), s. 5-11
artykuł:
Orientacja na wyniki - kontekst aksjologiczny
(
Borys T.
), s. 5-11
artykuł:
Czy system zarządzania jakością ISO 9001 realizuje zasadę orientacji na wyniki?
(
Rogala P.
), s. 12-15
artykuł:
Poziom orientacji na klienta w organizacjach z województwa lubelskiego
(
Grela G.
), s. 16-19
artykuł:
Kontrola zarządcza narzędziem orientacji na wyniki w organizacjach publicznych
(
Papaj T.
), s. 24-28
artykuł:
System zarządzania jakością wg pn -en iso /iec 17025:2005 w laboratorium badań i pomiarów środowiska pracy
(
Kraska M.
,
Przybyłowski P.
), s. 29-37
artykuł:
Metoda Six Sigma w procesie obsługi klienta
(
Gała P.
), s. 38-42
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.