PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
nr 12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 12
artykuł:
Media społecznościowe w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstw na współczesnym rynku - na podstawie wyników badań ankietowych
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 3-18
artykuł:
Mierniki subiektywne w ocenie pozycji konkurencyjnej marki klubu sportowego
(
Skorek M.
,
Dela D.
), s. 19-27
artykuł:
Praca zdalna i hybrydowa a budowanie wizerunku pracodawcy w czasach postpandemicznych
(
Sidor-Rządkowska M.
), s. 28-36
artykuł:
The Image of the National Art Museums Among Young Audiences Interested and Not Interested in Art
(
Śmiałowicz K.
), s. 37-44
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.