PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 3 (44)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (44)
artykuł:
Obszary ryzyka postrzeganego przy transakcjach w środowisku wirtualnym
(
Gąsior M.
), s. 11-22
artykuł:
Korporacja Chiny - strategiczne i kulturowe czynniki globalnego sukcesu
(
Janik M.
,
Gliszczyński G.
), s. 23-39
artykuł:
Marketing produktów ekologicznych - możliwości budowania przewagi konkurencyjnej
(
Kalińska-Kula M.
), s. 41-50
artykuł:
Determinanty jakości badań marketingowych
(
Nowacki R.
), s. 51-62
artykuł:
"Trzy w jednym" - niekorzystne konsekwencje "niedoskonałości" literatury marketingowej jako narzędzia dydaktycznego w rozwijaniu wiedzy i umiejętności
(
Oczachowski D.
), s. 63-71
artykuł:
The Legislations and Countries Operating in the New Approach to Technical Harmonization and Standards as an Aspect of Consumer Safety
(
Pigłowski M.
), s. 73-81
artykuł:
Orientacja na klienta w wymaganiach normy ISO 9001:2015
(
Szkiel A.
), s. 83-93
artykuł:
Ocena wiedzy klientów na temat akredytacji na przykładzie placówki zdrowia
(
Wierzowiecka J.
,
Orłowski D.
), s. 95-105
artykuł:
Konkurencyjność międzynarodowa w kontekście wizerunku polskiej gospodarki z perspektywy sektora małych i średnich przedsiębiorstw
(
Zajkowska M.
), s. 107-114
artykuł:
Teoretyczno-metodologiczne wyzwania badań stylów życia: od psychografii do analizy poststrukturalistycznej
(
Michał C.
), s. 117-124
artykuł:
Wymiary doświadczenia zakupowego a satysfakcja konsumenta
(
Kacprzak A.
), s. 125-133
artykuł:
Zmiany zachowań turystycznych Polaków w zakresie wyjazdów krajowych i zagranicznych - wybrane aspekty
(
Niemczyk A.
), s. 135-146
artykuł:
Zachowania ludzi starszych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
(
Nowotarska-Romaniak B.
,
Romaniak A.
), s. 147-156
artykuł:
Proekologiczne zachowania gospodarstw domowych
(
Patrzałek W.
), s. 157-166
artykuł:
Determinanty wyboru pieczywa w opinii studentów Trójmiasta
(
Przybyłowski P.
,
Urbańska K.
,
Chomaniuk N.
), s. 167-175
artykuł:
Internet czynnikiem dywergencji w zachowaniach turystycznych Polaków (w świetle wyników badań
(
Seweryn R.
), s. 177-187
artykuł:
Postawy i zachowania prozdrowotne pokolenia Z w świetle badań pierwotnych
(
Szalonka K.
,
Witek L.
), s. 189-196
artykuł:
Cechy e-klientów istotną determinantą rozwoju branży RTV/AGD sektora e-commerce
(
Szymański G.
), s. 197-206
artykuł:
Wybrane aspekty strategii marketingowej dystrybutora zdrowej żywności - studium przypadku sklepu Słoneczko w Łodzi
(
Bryła P.
), s. 209-221
artykuł:
Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa
(
Perenc J.
), s. 223-233
artykuł:
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu
(
Pluta-Olearnik M.
,
Murzyn M.
), s. 235-244
artykuł:
Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich
(
Rosa G.
), s. 245-255
artykuł:
Rola marketingu w budowie start-upu
(
Skowron S.
,
Skrzetuski R.
), s. 257-266
artykuł:
Strategia cenowa przedsiębiorstwa PKP Intercity na tle innych przewoźników kolejowych w Europie
(
Waniowski P.
), s. 267-278
artykuł:
Innowacje w bankowości komercyjnej - ujęcie marketingowe
(
Bednarska-Olejniczak D.
), s. 281-288
artykuł:
Wykorzystywanie modelu luk jakości w zarządzaniu jakością usług restauracyjnych
(
Blicharz P.
), s. 289-298
artykuł:
Design management jako odpowiedź na rozwój nowych segmentów konsumentów
(
Caban-Piaskowska K.
), s. 299-307
artykuł:
Konsument jako partner przedsiębiorstwa w otwartych innowacjach
(
Dolińska M.
), s. 309-316
artykuł:
Shadow brands - exploring phenomenon of meaningless brands
(
Karpińska-Krakowiak M.
), s. 317-326
artykuł:
Źródła informacji dla innowacji w sektorze usług
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 327-337
artykuł:
Zróżnicowanie co-brandingowych marek wspierających w różnych kategoriach produktów
(
Kowalski J. A.
), s. 339-350
artykuł:
Marka jako determinanta zakupu na rynku certyfikowanej żywności dla niemowląt i małych dzieci
(
Kuberska D.
,
Suchta K.
), s. 351-360
artykuł:
Innowacje na rynku przypraw i produktów przyprawowych
(
Newerli-Guz J.
), s. 361-369
artykuł:
Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów
(
Skowron Ł.
,
Cieślik A.
), s. 371-379
artykuł:
Relacyjny wymiar marketingu wewnętrznego w kontekście zmian otoczenia - podejście konceptualne
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Iwińska-Knop K.
), s. 383-392
artykuł:
Deklaracje i zachowania przedsiębiorców handlu detalicznego w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników
(
Cyrek P.
), s. 393-405
artykuł:
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X
(
Grzybek M.
,
Kawa M.
), s. 407-416
artykuł:
Aktywność marketingowa podmiotów turystyki medycznej Dolnego Śląska w świetle wyników badań jakościowych
(
Haberla M.
,
Kuźmińska-Haberla A.
), s. 417-425
artykuł:
Wybrane aspekty zarządzania lojalnością klientów niepełnosprawnych ruchowo
(
Maciaszczyk M.
), s. 427-436
artykuł:
Współczesny menedżer w opinii pracowników organizacji
(
Rybowska A.
), s. 437-446
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.