PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Public relations : efektywne komunikowanie w teorii i praktyce
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2010
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Public relations : efektywne komunikowanie w teorii i praktyce
artykuł:
Rankingi najbogatszych Polaków a wizerunek przedsiębiorcy
(
Gołata E.
)
artykuł:
Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno-biznesowym
(
Heryszek T.
)
artykuł:
Public Relations : Theory and the Professional Project
(
Pieczka M.
), s. 13-26
artykuł:
"Czwarta władza". Czy nad public relations?
(
Przybylski H.
), s. 27-46
artykuł:
Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość
(
Tworzydło D.
), s. 47-62
artykuł:
Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej
(
Frączkiewicz-Wronka A.
,
Saryusz-Wolska H.
), s. 63-74
artykuł:
Rola public relations w marketingu społecznym
(
Pabian A.
), s. 75-91
artykuł:
Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju
(
Trębecki J.
,
Verhoeven P.
,
Zerfass A.
), s. 95-104
artykuł:
Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku
(
Kocoń P.
), s. 125-142
artykuł:
Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki
(
Pawlas I.
), s. 143-154
artykuł:
Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski
(
Czech A.
), s. 155-167
artykuł:
Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
(
Bielicka B.
), s. 171-183
artykuł:
Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy
(
Małuszyński W.
), s. 185-194
artykuł:
Zasady działania w sytuacjach kryzysowych
(
Bielawski P.
), s. 195-210
artykuł:
Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych
(
Rydzak W.
), s. 211-220
artykuł:
Kreowanie wizerunku placówki medycznej
(
Świderska J.
), s. 221-227
artykuł:
Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego
(
Wojcik K.
), s. 231-247
artykuł:
Firmy jako obywatele : jak pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm
(
Lubecka A.
), s. 249-268
artykuł:
Etyka - komu to potrzebne?
(
Hope E.
), s. 269-289
artykuł:
Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
(
Przybysz J.
), s. 291-302
artykuł:
Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie
(
Spychała M.
), s. 303-323
artykuł:
Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw wobec pracowników i wizerunek zwinnego przedsiębiorstwa
(
Branowska A.
), s. 325-344
artykuł:
Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Kantowicz-Gdańska M.
), s. 345-358
artykuł:
Relacje pomiędzy specjalistami pr i dziennikarzami w świetle wyników badań dziennikarzy
(
Kuziak M.
), s. 361-384
artykuł:
Relacja rzecznik-dziennikarz : uwagi praktyczne
(
Zimniak M.
), s. 385-392
artykuł:
Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu
(
Sarna P.
), s. 401-418
artykuł:
Społeczna przestrzeń Internetu
(
Barańska B.
), s. 419-440
artykuł:
Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations : przypadek szczególny: Internet
(
Kaczmarek-Śliwińska M.
), s. 441-459
artykuł:
Sex, zbrodnie, defraudacje... : kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych
(
Ochwat M.
), s. 463-488
artykuł:
Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych
(
Maćkowska R.
), s. 489-508
artykuł:
Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną
(
Smalec A.
), s. 509-526
artykuł:
Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich
(
Karolczyk M.
), s. 527-531
artykuł:
Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji : studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni
(
Buszman-Witańska M.
), s. 533-541
artykuł:
Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych akademii ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań
(
Polok G.
), s. 543-554
artykuł:
Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
(
Kapias M.
,
Kasperek K.
), s. 555-573
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.