PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2025
Tom
---
Numer
nr 1 (55)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (55)
artykuł:
Where Is the Social Impact? Key Barriers to Knowledge Valorisation
(
Grębosz-Krawczyk M.
,
Sowa M.
), s. 1-16
artykuł:
Selected Aspects of Collaboration Among Polish Enterprises in Terms of Innovation Activity
(
Baruk J.
), s. 17-38
artykuł:
Stevens' Measurement Scales in Marketing Research - a Continuation of Discussion on Whether Researchers Can Ignore the Likert Scale's Limitations as an Ordinal Scale
(
Rutkowski I. P.
), s. 39-55
artykuł:
Consumer Engagement on Facebook: the Role of Comments in Travel Agency Brand Interactions in Poland
(
Strzębicki D.
), s. 56-68
artykuł:
Marketing of Higher Education Institutions: Research Themes and Their Shifting Relevance Over Time
(
Błoński K.
,
Witek J.
), s. 69-89
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.