PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 336 Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 336 Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku
artykuł:
Badania kodów kulturowych w tworzeniu marketingowych modeli biznesu
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 11-21
artykuł:
Rozwój innowacji społecznych a badania marketingowe
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 22-30
artykuł:
Techniki pomiaru kompatybilności marek i idei kulturowych
(
Hajdas M.
), s. 31-38
artykuł:
Triangulacja podejść metodologicznych w badaniach naukowych z dziedziny marketingu
(
Chlipała P.
), s. 39-48
artykuł:
Analiza rzetelności skal w wielopoziomowych modelach pomiaru
(
Sagan A.
), s. 49-59
artykuł:
Modele hybrydowe CART-logit w analizie procesu podejmowania decyzji w gospodarstwie domowym
(
Sagan A.
,
Łapczyński M.
), s. 60-69
artykuł:
Segmentacja łańcuchów środków-celów: miary podobieństwa sekwencji i ilościowe wskaźniki jakości grupowania a wyniki grupowania
(
Myrda A.
), s. 70-78
artykuł:
Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych
(
Pilch K.
), s. 79-88
artykuł:
Analizy wielowymiarowe jako źródło wiedzy o zachowaniach konsumentów na rynku
(
Kusińska A.
), s. 89-98
artykuł:
Wykorzystanie metod wielowymiarowych do analizowania związku między emocjami a satysfakcją klienta
(
Błoński K.
), s. 99-109
artykuł:
Poziom opiekuńczości państwa a zachowania oszczędnościowe - analiza wielowymiarowa
(
Białowąs S.
,
Olejnik I.
), s. 110-117
artykuł:
Interpretacyjne konsekwencje oceny stabilności opinii respondentów w badaniach konsumpcji, oszczędzania i inwestowania
(
Stobiecka J.
), s. 118-128
artykuł:
HOMALS - wielowymiarowa analiza korespondencji jako metoda konstrukcji skali pomiarowej w badaniach marketingowych
(
Tarka P.
), s. 129-139
artykuł:
Zastosowanie modelowania ścieżkowego do wyznaczenia przebiegu procesu lojalnościowego wśród klientów lubelskich centrów handlowych
(
Skowron Ł.
), s. 140-151
artykuł:
Metody CMMI i SGMM oceny dojrzałości procesu innowacji i wprowadzania produktu na rynek
(
Rutkowski I. P.
), s. 152-162
artykuł:
Nowy konsument a zmiany w metodach jego badania
(
Hall H.
), s. 163-173
artykuł:
Techniki badawcze wykorzystywane w badaniu cyklu życia gospodarstwa domowego
(
Olejniczak T.
), s. 174-184
artykuł:
Kompetencje konsumentów w świetle badań ilościowych
(
Dąbrowska A.
,
Wódkowski A.
), s. 185-194
artykuł:
Wpływ muzyki tła na reakcje konsumentów w miejscu sprzedaży - problematyka interdyscyplinarności badań
(
Makomaska S.
), s. 195-204
artykuł:
Metodyczne aspekty badania postaw konsumentów (na przykładzie rynku produktów ekologicznych)
(
Witek L.
), s. 205-214
artykuł:
Zróżnicowanie technik badawczych w badaniu motywacji zakupowych konsumentów żywności funkcjonalnej
(
Olejniczak M.
), s. 215-223
artykuł:
Metody badań marketingowych na rynku dóbr luksusowych
(
Dziakowicz A.
), s. 224-232
artykuł:
Zastosowanie analizy semiologicznej w badaniach wpływu mody na zachowania młodych konsumentów
(
Patrzałek W.
,
Perchla-Włosik A.
), s. 233-243
artykuł:
Zastosowanie podejścia interpretacyjnego w badaniu zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
(
Stolecka-Makowska A.
), s. 244-256
artykuł:
Zmiana paradygmatu w marketingowych badaniach jakościowych?
(
Wódkowski A.
), s. 257-265
artykuł:
Zogniskowane wywiady grupowe w badaniach zachowań młodych dorosłych na rynku usług finansowych
(
Maciejewski G.
), s. 266-274
artykuł:
Zastosowanie zogniskowanego wywiadu grupowego do oceny jakości obsługi pacjentów przewlekle chorych
(
Rudawska I.
), s. 275-283
artykuł:
Kontrfaktyczno-porównawcze studium przypadku w marketingu usług zdrowotnych
(
Nowakowska E.
,
Sagan A.
), s. 284-295
artykuł:
Skuteczność wybranych metod komunikacji z respondentami w badaniach internetowych
(
Kapera K.
,
Kuziak M.
), s. 296-309
artykuł:
Niejednoznaczność statusu metodologicznego internetowego wywiadu grupowego i jego poszczególnych odmian
(
Escher I.
), s. 310-320
artykuł:
Zogniskowane wywiady grupowe online jako alternatywa dla tradycyjnych metod gromadzenia danych - szanse rozwoju i wyzwania dla badaczy
(
Daszkiewicz M.
,
Wrona S.
), s. 321-330
artykuł:
Potencjał wykorzystania serwisów społecznościowych w badaniach jakościowych
(
Witczak O.
), s. 331-338
artykuł:
Facebook jako obszar prowadzenia badań marketingowych
(
Dejnaka A.
), s. 339-347
artykuł:
Możliwości wykorzystania obserwacji w Internecie w badaniach rynku e-usług
(
Wolny R.
), s. 348-357
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.