PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
15
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Scientific Journal. Service Management
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
15
artykuł:
Performance Analysis of an Inbound Call Center with Time Varying Arrivals
(
Burak M. R.
), s. 5-11
artykuł:
Catering Services in Poland and in Selected Countries
(
Rutkowska E.
,
Czarniecka-Skubina E.
), s. 13-22
artykuł:
The Evaluation of Attractiveness of Tourism Products in the Warmia and Mazury in Poland
(
Batyk I. M.
,
Dąbrowska A. Z.
), s. 23-29
artykuł:
Intellectual Capital in Non-Public Higher Education Institutions - the Managerial Perspective
(
Fazlagić J.
), s. 31-39
artykuł:
Methods for the Assessment of Tourist Destinations Competitiveness
(
Gryszel P.
), s. 41-48
artykuł:
Hotel Promotion as Viewed by Customers
(
Kapera I.
), s. 49-55
artykuł:
An Application of the Corporate Company Models for Social Enterprise (with Special Emphasis on Polish Conditions)
(
Kurleto M.
), s. 57-65
artykuł:
Shaping Social Competences and Social Capital in Children and Adolescents by Means of Non-Formal Education Methods and Techniques
(
Paczyńska-Jędrycka M.
,
Łubkowska W.
,
Jońca M.
), s. 67-75
artykuł:
Impact of Mergers And Acquisitions on Sport Performance of Football Clubs in The Highest Professional League in Poland
(
Kościółek S.
,
Nessel K.
), s. 77-86
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.