PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10
artykuł:
Marketing dla rynków o najniższych dochodach - część I : potencjał i innowacyjność rynków o niskich dochodach
(
Koniorczyk G.
), s. 2-6
artykuł:
Wspomaganie tworzenia wartości i innowacji strategicznymi relacjami
(
Baruk J.
), s. 7-13
artykuł:
Wykorzystanie tzw. zwykłych ludzi i znanych postaci w kreacji reklamowej a efekty komunikacyjne reklamy
(
Woźniczka J.
), s. 14-22
artykuł:
Badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem kompozycyjnej metody badań MDPREF
(
Szymańska A. I.
), s. 23-30
artykuł:
Klasyfikacja typów zachowań ludzi młodych na rynku usług bankowych z zastosowaniem wielowymiarowych metod analizy danych
(
Adamczyk G.
,
Anioła P.
), s. 30-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.