PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Nauki o Zarządzaniu / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 2 (11)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (11)
artykuł:
Rankingi szkół wyższych jako narzędzia pomiaru jakości kształcenia
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 9-23
artykuł:
Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego
(
Sobocińska M.
), s. 24-34
artykuł:
Badania nad wizualnością, na przykładzie przedstawień mężczyzny z dzieckiem
(
Pałys M.
), s. 35-54
artykuł:
Analiza trudności związanych z kodowaniem odpowiedzi na pytania otwarte i próba ich rozstrzygnięcia z pomocą psychologii poznawczej (na przykładzie badania skojarzeń internautów z regionami Polski)
(
Haczkowska A.
), s. 55-73
artykuł:
Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń
(
Daszkiewicz M.
), s. 74-83
artykuł:
Kreowanie marki B2B : aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych
(
Hajdas M.
), s. 84-95
artykuł:
Wizerunek domów pomocy społecznej w Polsce
(
Jurek Ł.
), s. 96-110
artykuł:
Zasada piramidy efektów reklamy w świetle wyników badania
(
Woźniczka J.
), s. 111-125
artykuł:
Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych
(
Żabiński R.
), s. 126-138
artykuł:
Postrzeganie informacji o cenach przez nabywców dóbr konsumpcyjnych
(
Waniowski P.
), s. 139-149
artykuł:
Zmienność w programach kształcenia szkolnictwa wyższego i potrzebach rynku pracy - problemy dostosowawcze
(
Światowy G.
), s. 150-166
artykuł:
Bariery rozwoju przedsiębiorczości akademickiej
(
Haberla M.
), s. 167-176
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.