PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Modern Management Review
Rocznik
2022
Tom
27
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Effect of Social Marketing on Sustainable Behaviour towards Household Waste Disposal in Lagos State, Nigeria
(
Olushola A. S.
), s. 7-14
artykuł:
Profitability Analysis with Non-Performing Loan as the Moderate Variable: the Study Cases of Banking Companies In Indonesia
(
David J.
,
Toni N.
,
Sari W.
), s. 15-29
artykuł:
Internet of Tomatoes as a Tool for Added Value Creation. The Model Based on the Distribution Network in Nigeria
(
Egbunu J. O.
,
Kmiecik M.
), s. 31-44
artykuł:
World's Fairs in the Service of National Branding - the State of Research, Key Elements of Exhibitors' Presentations, Exemplification of Image-Building Activities
(
Gębarowski M.
), s. 45-55
artykuł:
SWOT Analysis of Individual Components within the Innovativeness Ecosystem
(
Grebski M. E.
,
Czerwińska K.
,
Pacana A.
), s. 57-66
artykuł:
The Effect of Entrepreneurial Self-Efficacy on the Performance of Small Businesses in Algeria: a Case Study in Skikda
(
Messikh A.
), s. 67-78
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.