PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 7 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7 (CD)
artykuł:
Zarządzanie reklamacjami w przedsiębiorstwie usługowym
(
Balon U.
), s. 8-18
artykuł:
The Influence of Corporate Social Responsibility on Corporate's Image in Petrochemical Industry in Poland
(
Barcik A.
,
Dziwiński P.
), s. 19-31
artykuł:
Współpraca kartelowa przedsiębiorstw w strukturach sieciowych
(
Barcik A.
), s. 32-45
artykuł:
Paradigm of Science about Logistics and Studying
(
Barcik R.
), s. 46-54
artykuł:
Makroekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania służb BHP w przedsiębiorstwie
(
Bator A.
,
Mieszaniec J.
,
Ogrodnik R.
), s. 55-66
artykuł:
Satysfakcja klienta - poprzedniki i następniki w modelach
(
Biesok G.
,
Wyród-Wróbel J.
), s. 67-77
artykuł:
Zaufanie wśród studentów kierunku zarządzanie
(
Biesok G.
,
Wyród-Wróbel J.
), s. 78-88
artykuł:
Zasoby ludzkie w kontekście innowacji
(
Borowiecki R.
,
Kusio T.
), s. 89-96
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w sieciach dostaw
(
Bukowski L. A.
), s. 97-107
artykuł:
Koncepcja i narzędzia ograniczania ruchu pojazdów w miastach w kontekście ekologicznym
(
Bylinko L.
), s. 108-118
artykuł:
Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie - wybrane problemy
(
Dudzik-Lewicka I.
), s. 119-128
artykuł:
Model jakości usług gastronomicznych przeznaczonych dla zmotoryzowanych podróżnych
(
Dziadkowiec J. M.
), s. 129-146
artykuł:
Brand Image Creation and its Impact on the Perception of the Enterprise - Case-Study
(
Dziwiński P.
), s. 147-161
artykuł:
Zasoby wiedzy pracowników w organizacji jako kluczowe elementy efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim
(
Dziwulski J.
), s. 162-171
artykuł:
Organisational Structure Within the Process of Organization Management
(
Dźwigoł H.
), s. 172-183
artykuł:
Wspomaganie decyzji w warunkach ryzyka z wykorzystaniem metod FTA, ETA i zbiorów rozmytych
(
Feliks J.
,
Majewska K.
), s. 184-198
artykuł:
Problemy wykorzystania środków B+R na wdrażanie działań innowacyjnych w polskich przedsiębiorstwach
(
Francik K.
,
Pudło M.
), s. 199-211
artykuł:
Consumer insight - wgląd w dusze klienta
(
Gajewska P.
), s. 212-222
artykuł:
Zarządzanie projektami logistycznymi w branży TSL - czynniki sukcesu i analiza zagrożeń
(
Goździewska-Nowicka A.
,
Antoszak P.
), s. 223-234
artykuł:
Controlling wiedzy jako koncepcja zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem
(
Grzeganek-Więcek B.
,
Halemba P.
,
Szopa J.
), s. 235-249
artykuł:
Wpływ standardów zarządzania ISO na współczesne zarządzanie małą i średnią firmą
(
Jagodzińska N.
), s. 250-254
artykuł:
Zarządzanie małym przedsiębiorstwem handlowym na współczesnym rynku - analiza przypadku
(
Jakubczak A.
,
Jakubiec M.
), s. 255-268
artykuł:
Elementy zarządzania ryzykiem w uczelni publicznej
(
Jakubiec M.
,
Jakubczak A.
), s. 269-279
artykuł:
Zarządzanie procesem zmian przez jednostki samorządu terytorialnego w służbie zdrowia
(
Jaśniok M.
,
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 280-291
artykuł:
Zarządzanie organizacjami sektora zdrowia w warunkach zmian przy wykorzystaniu Analizy Społecznej Sieci Social Network Analysis - (SNA)
(
Jopkiewicz S.
), s. 292-302
artykuł:
Wielopłaszczyznowość konkurencyjności w ujęciu charakterystyki zdolności absorpcyjnej, adaptacyjnej, innowacyjnej i jej ocena
(
Kaczmarek J.
), s. 303-317
artykuł:
Wyróżnianie rodzinności jako specyficznej cechy w marketingu mikroprzedsiębiorstw
(
Karski K.
), s. 318-326
artykuł:
Czynniki kształtujące wybór informatycznego modelu zarządzania informacją
(
Kobis P.
), s. 327-340
artykuł:
Determinanty rozwoju przedsiębiorstw na obszarach wiejskich
(
Kopytowska A.
), s. 341-355
artykuł:
Motywy i modele internacjonalizacji działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw
(
Kozioł-Nadolna K.
), s. 356-366
artykuł:
Specyfika analizy finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
(
Kokot-Stępień P.
,
Krawczyk P.
), s. 367-376
artykuł:
Obsługa klienta w ośrodku pomocy społecznej
(
Kubański M.
,
Ambrożko D.
), s. 377-387
artykuł:
Elementy sprzedaży osobistej wpływające na jakość obsługi klienta
(
Kubański M.
,
Karpińska N.
), s. 388-398
artykuł:
Rola rankingów w marketingu szkól wyższych : pomoc czy przeszkoda?
(
Kuca R.
), s. 399-410
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem wynagradzania pracowników
(
Lipka A.
), s. 411-425
artykuł:
Poziom innowacyjności przedsiębiorstw sektora MSP w Polsce na przykładzie województwa śląskiego
(
Madyda A.
), s. 426-437
artykuł:
Determinanty przedsiębiorczości i innowacyjności akademickiej
(
Makieła Z. J.
,
Pałka E.
), s. 438-450
artykuł:
Świadomość konsumenta w aspekcie bezpieczeństwa żywności
(
Malinowska E.
,
Szymańska-Brałkowska M.
), s. 451-467
artykuł:
Strategic Importance of Marketing in Anti-crisis Management
(
Klisinski J.
,
Melnyk Y.
), s. 468-480
artykuł:
Podejście do zabezpieczenia ryzyka rynkowego na rynku energii elektrycznej
(
Michalski D.
), s. 481-492
artykuł:
Start-up as Innovative Form of Business
(
Mičieta B.
,
Biňasová V.
,
Marschall M.
), s. 493-501
artykuł:
Rola interesariuszy przedsiębiorstwa w procesie wprowadzania innowacji
(
Mieszaniec J.
,
Ogrodnik R.
,
Bator A.
), s. 502-516
artykuł:
Przedsiębiorczość społeczna - współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami społecznymi
(
Moszkowicz K.
,
Bembenek B.
), s. 517-535
artykuł:
Zmiana form zatrudnienia jako rezultat zmian wewnątrzorganizacyjnych
(
Myjak T.
), s. 536-546
artykuł:
The Role of Entrepreneurship in Society by Prism of Economics Development Trends
(
Mynarzová M.
,
Štverková H.
,
Kaňa R.
), s. 547-556
artykuł:
Czwarta rewolucja przemysłowa jako wyzwanie utrzymania konkurencyjności przedsiębiorstwa
(
Niedbał R.
,
Wrzalik A.
,
Sokołowski A.
), s. 557-570
artykuł:
Granice organizacji w strategii dywersyfikacji a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw
(
Nowicka-Skowron M.
,
Otola I.
,
Grabowska M.
), s. 571-582
artykuł:
Udział zewnętrznych instytucji kontrolnych w kształtowaniu elementów strategii społecznej odpowiedzialności związanych z bezpieczeństwem pracy
(
Ogrodnik R.
,
Mieszaniec J.
,
Bator A.
), s. 583-594
artykuł:
Analiza przestrzeni w kontekście wirtualizacji rynku
(
Pachura P.
), s. 595-603
artykuł:
Zastosowanie kodeksów etycznych jako sposób przeciwdziałania zjawisku decouplingu
(
Polok G.
,
Kapias M.
), s. 604-615
artykuł:
Optimization of the Material and Information Streams Flow in the Manufacturing Company
(
Rut J.
,
Kulińska E.
), s. 616-624
artykuł:
Production Process Optimization in the Researched Company
(
Rut J.
,
Wołczański T.
), s. 625-633
artykuł:
Metody wdrażania outsourcingu w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Rzepka A.
,
Maciaszczyk M.
), s. 634-649
artykuł:
Champion Behavior in SMEs in Times of Crisis
(
Sánchez-Hernández M. I.
), s. 650-656
artykuł:
Perspektywy wprowadzenia i praktyki dotrzymania standardów marketingowych w Ukrainie i UE
(
Szulgina L.
), s. 657-669
artykuł:
Natura wspólnoty wokół marki w świetle badań własnych
(
Skorek M.
), s. 670-683
artykuł:
Systemy monitoringu sieci Internet skutecznym elementem kreowania strategii marketingowej
(
Sokołowski A.
,
Wrzalik A.
,
Niedbał R.
), s. 684-694
artykuł:
Marketingowe aspekty komunikacji wizualnej w klastrach
(
Staszewska J.
), s. 695-704
artykuł:
Zdolność innowacyjna a "Innovative Ambidexterity" : rola czynników dzielenia się wiedzą i procesu dzielenia się wiedzą
(
Stelmaszczyk M.
), s. 705-720
artykuł:
Niektóre problemy zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Szewczak K.
), s. 721-729
artykuł:
Wpływ lokalizacji konkurenta na aktywność innowacyjną przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce Wschodniej
(
Szopik-Depczyńska K.
), s. 730-737
artykuł:
Wybrane zagadnienia budowy zespołów ludzkich
(
Ślósarz M.
), s. 738-749
artykuł:
Finansowanie potrzeb inwestycyjnych przedsiębiorstw w ramach europejskich funduszy inwestycyjnych i strukturalnych
(
Tyc T. P.
), s. 750-762
artykuł:
Rynek ubezpieczeń finansowych dla przedsiębiorstw
(
Wicka A.
), s. 763-773
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem wyboru firm szkoleniowych
(
Winnicka-Wejs A.
), s. 774-786
artykuł:
Marketingowe aspekty wykorzystania grywalizacji
(
Wyrwisz J.
), s. 787-796
artykuł:
The Innovative Dimension of Environmental Certificates in Companies Activity
(
Wysocki J.
), s. 797-808
artykuł:
Baza Usług Rozwojowych szansą na wzrost kompetencji w polskich przedsiębiorstwach
(
Zielińska A.
), s. 809-827
artykuł:
Formy customer engagement na rynku usług turystycznych
(
Żyminkowska K.
,
Lorenc D.
), s. 828-842
artykuł:
Diagnoza luki kompetencyjnej pracowników działu marketingu w innowacyjnych przedsiębiorstwach - wyniki badań
(
Cichorzewska M.
,
Mendryk I.
), s. 843-857
artykuł:
Controlling małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji
(
Rogaczewski R.
), s. 858-879
artykuł:
Funkcjonowanie i doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w znowelizowanych standardach międzynarodowych
(
Wąsikiewicz-Rusnak U.
,
Cierpioł A.
), s. 880-895
artykuł:
Struktura kapitału ludzkiego w organizacjach opartych na wiedzy
(
Wiśniewska S.
,
Wiśniewski K.
), s. 896-908
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.