PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 156 Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 156 Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena
artykuł:
Respect Index - oczekiwania, doświadczenia badawcze i kierunki ewolucji dotyczące pierwszego indeksu zrównoważonego rozwoju notowanego na GPW w Warszawie
(
Dymowski J.
), s. 13-23
artykuł:
Wykorzystanie firmowych stron www w komunikowaniu społecznego zaangażowania firm (indeks BI-NGO 2007-2009)
(
Kozakiewicz M.
,
Kurzyk B.
), s. 24-31
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność według normy międzynarodowej ISO 26000
(
Rogala P.
), s. 32-38
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu a cel maksymalizowania zysku przez przedsiębiorstwa
(
Rojek-Nowosielska M.
), s. 39-49
artykuł:
Cechy modelu badawczego dotyczącego zarządzania społeczną odpowiedzialnością w małym przedsiębiorstwie
(
Sokołowska A.
), s. 50-61
artykuł:
Badanie społecznej odpowiedzialności organizacji - co badać i jak?
(
Reichel J.
), s. 62-72
artykuł:
Znaczenie partnerstwa międzysektorowego w procesie implementacji polityki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Paliwoda-Matiolańska A.
), s. 73-85
artykuł:
Modele relacji pomiędzy społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw a public relations
(
Kulig-Moskwa K.
), s. 86-95
artykuł:
Historyczne uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Ratajczak M.
,
Stawicka E.
), s. 96-102
artykuł:
CRS a kryzys
(
Jastrzębska E. M.
), s. 105-116
artykuł:
Komunikowanie o społecznej odpowiedzialności między przedsiębiorstwem a interesariuszem
(
Rudnicka A.
), s. 117-125
artykuł:
Wpływ społeczności wirtualnych na rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Roszkowska-Śliż M.
), s. 126-135
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako wyraz kultury organizacyjnej
(
Klimkiewicz K.
), s. 136-146
artykuł:
Elementy kultury organizacyjnej jako determinanty działań społecznie odpowiedzialnych w przedsiębiorstwach Ekonomii Komunii
(
Grochmal S.
), s. 147-158
artykuł:
Wolontariat korporacyjny jako jeden z przejawów społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
(
Banasiewicz K.
), s. 159-172
artykuł:
Odpowiedzialność społeczna w Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia : wyniki badań
(
Nawara P.
,
Misińska B.
), s. 173-183
artykuł:
Fundacje korporacyjne - forma społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Rak M.
), s. 184-191
artykuł:
Percepcja idei społecznej odpowiedzialności biznesu - źródła kontrowersji i dylematy związane z jej urzeczywistnieniem
(
Wilewska M.
), s. 192-206
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) jako czynnik kształtujący wizerunek
(
Stefańska M.
), s. 207-217
artykuł:
Strategia społecznej odpowiedzialności szansą rozwoju klubów piłkarskich w Polsce
(
Kuźbik P.
), s. 221-230
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność organizacji w praktyce
(
Kolasińska E.
), s. 231-239
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność determinantą wzrostu konkurencyjności organizacji : (studium przypadku)
(
Polek-Duraj K.
), s. 240-251
artykuł:
Kształtowanie relacji społecznych jako strategia budowy pozytywnego potencjału organizacji
(
Adamik A.
), s. 252-262
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu firm rodzinnych
(
Matejun M.
), s. 263-274
artykuł:
Strategia a CSR
(
Wołczek P.
), s. 275-286
artykuł:
Cyfrowy aktywizm. Zagrożenie dla biznesu czy szansa dla CSR?
(
Szumniak-Samolej J.
), s. 283-297
artykuł:
Raportowanie społecznej odpowiedzialności w świetle teorii i praktyki konkurencyjności przedsiębiorstwa
(
Roszkowska P.
), s. 298-309
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.