PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Zarządzanie
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 4(54) Issues of Marketing and Management in a Changing Business Environment
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4(54) Issues of Marketing and Management in a Changing Business Environment
artykuł:
Rethinking Tourism Education in Georgia
(
Chakvetadze N.
), s. 7-19
artykuł:
How to Realize Diversity in the Workplace? The Business Model Point of View JEL
(
Hernik J.
), s. 21-33
artykuł:
Tourism as the Principal Sphere for Economy Growth and Intercultural Relations in Georgia
(
Metreveli M.
,
Kokhia M.
,
Merabishvili V.
), s. 35-46
artykuł:
Effects of e-Commerce Functioning on Customer's Need Satisfaction
(
Pieniak-Lendzion K.
,
Stefaniak R.
), s. 47-59
artykuł:
Dynamic Structural Equation Models in Momentary Assessment in Consumer Research
(
Sagan A.
), s. 61-73
artykuł:
Product-Service Systems as an Opportunity for the Enterprise Producing Injection Molds
(
Salwin M.
,
Lipiak J.
,
Przęczka M.
), s. 75-87
artykuł:
Viral Marketing Communication for Brand
(
Tarczydło B.
,
Kondak A.
,
Konior A.
), s. 89-101
artykuł:
Tourist Space and its Role in the Activities of Tourism Enterprises
(
Wanagos M.
,
Gumenyuk L.
), s. 103-113
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.