PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 240
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 240
artykuł:
Kształcenie ekonomiczne w szkolnictwie wyższym w perspektywie najbliższych dekad
(
Banaszyk P.
), s. 9-19
artykuł:
Oczekiwania wobec uczelni wyższych w dobie gospodarki wiedzy ze szczególnym uwzględnieniem edukacji ekonomicznej
(
Hełpa-Liszkowska K.
), s. 20-31
artykuł:
"Sukcesy" i "porażki" w kształceniu studentów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
(
Andrzejczak A.
), s. 32-51
artykuł:
Porównanie pożądanych kompetencji absolwentów w opiniach studentów i absolwentów
(
Buttler D.
,
Ławrynowicz M.
), s. 52-62
artykuł:
Rola uczelni ekonomicznych w kształtowaniu postaw wobec rynku pracy - od oczekiwań studentów do kształtowania potencjału do zatrudnienia
(
Sławecki B.
), s. 63-78
artykuł:
Umiejętność samoregulowanego uczenia się i przedsiębiorczość a postawy studentów wobec zdobywania wiedzy i zajęć na uczelni
(
Wach-Kąkolewicz A.
), s. 79-91
artykuł:
Samodzielne studiowanie na uczelni wyższej w świetle poglądów studentów
(
Schmidt J.
), s. 92-105
artykuł:
Instrumenty poprawy jakości kształcenia ekonomistów jako czynnik rozwoju kapitału ludzkiego. Doświadczenia zachodniopomorskie
(
Bielec J.
,
Jaźwiński I.
), s. 106-118
artykuł:
Kapitał intelektualny uczelni w kontekście oceny jakości kształcenia przez studentów i absolwentów
(
Fazlagić J.
), s. 119-139
artykuł:
Działalność w organizacjach studenckich (na przykładzie studiów na kierunkach ekonomicznych)
(
Kaźmierczyk J.
), s. 140-149
artykuł:
Czynniki determinujące wybór specjalności o profilu logistycznym
(
Maryniak A.
), s. 150-161
artykuł:
Wiedza i jej jakość jako kryterium doskonałości doradcy podatkowego w warunkach nowej gospodarki
(
Bartkowiak P.
,
Niewiadomski P.
), s. 162-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.