PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Rocznik
2000
Tom
---
Numer
nr 852, t. 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 852, t. 1
artykuł:
Obrazy marketingu w jego paradygmatach
(
Żabiński L.
), s. 13-23
artykuł:
Marketing-wyzwania współczesności i problemy prospektywne
(
Styś A.
), s. 24-31
artykuł:
Polska terminologia marketingu (zarys problemu)
(
Białecki K.
), s. 32-43
artykuł:
Świadomość menedżerska w procesach zarządzania marketingowego
(
Strużycki M.
), s. 44-53
artykuł:
Globalne uwarunkowania we współczesnym marketingu
(
Nowakowski M. K.
,
Wajszczuk J. J.
), s. 54-63
artykuł:
Marketing w transformowanej gospodarce
(
Misiąg F.
), s. 64-70
artykuł:
Efektywny marketing-mix
(
Wrzosek W.
), s. 71-78
artykuł:
Druga młodość czy schyłek marketingu? (Implikacje dla przedsiębiorstw polskich)
(
Potwora W.
), s. 79-90
artykuł:
Relacja klient-klient w marketingu usług
(
Nicholls R. F.
), s. 91-101
artykuł:
Marketing-kształtowanie i rozwój idei skutecznego działania na rynku
(
Wilmańska-Sosnowska S.
), s. 102-111
artykuł:
Strategia przedsiębiorstwa - istota i metody jej kształtowania
(
Michalak A.
), s. 112-124
artykuł:
Informacyjne wspomaganie decyzji marketingowych-paradygmat, fakty i oczekiwania praktyków
(
Urbanowska-Sojkin E.
,
Sojkin B.
), s. 125-133
artykuł:
Marketing usług w nowoczesnej gospodarce
(
Kostecki M. M.
), s. 134-143
artykuł:
Strategia dyferencjacji usług
(
Daszkowska M.
,
Strumiłło J.
), s. 144-151
artykuł:
Efektywna strategia obsługi klienta a infopartnering w zarządzaniu łańcuchem popytu
(
Pokusa T.
), s. 163-178
artykuł:
Niektóre dylematy rozwoju marketingu globalnego
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 181-190
artykuł:
Globalizacja handlu w Polsce a orientacja marketingowa rodzimych przedsiębiorstw handlowych
(
Kłosiewicz U.
), s. 191-199
artykuł:
Procesy koncentracji w handlu europejskim
(
Altkorn J.
), s. 200-207
artykuł:
Sposób podejścia do rynku jako wyróżnik orientacji marketingowej firm z kapitałem zagranicznym w Polsce (w świetle badań empirycznych)
(
Wiktor J. W.
,
Zembura R.
,
Żbikowska A.
), s. 208-218
artykuł:
Możliwości i kierunki wykorzystania marketingu partnerskiego (relationship marketing) w procesie internacjonalizacji działań rynkowych firmy
(
Fonfara K.
), s. 219-226
artykuł:
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. Wyzwania przełomu wieków
(
Domański T.
), s. 227-233
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce
(
Mikołajczyk J.
), s. 234-244
artykuł:
Globalizacja handlu a instytucje rynkowe (na przykładzie giełd towarowych w Polsce i krajach UE)
(
Drewiński M.
), s. 245-250
artykuł:
Marketing międzynarodowy usług (opcje, relacje, procesy)
(
Lenartowicz A.
), s. 251-261
artykuł:
Orientacja społeczna w marketingu międzynarodowym - podstawowe dylematy
(
Janeczek U.
), s. 262-267
artykuł:
Zarządzanie innowacjami jako podstawa działania przedsiębiorstw w warunkach globalizacji rynku
(
Matysiewicz J.
,
Drabik I.
), s. 268-277
artykuł:
Innowacyjność w marketingu zorientowanym na młodych konsumentów
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 278-284
artykuł:
Zmiany w strategiach marki jako odpowiedź na procesy globalizacji
(
Kieżel M.
,
Wiechoczek J.
), s. 285-296
artykuł:
Marketing ideowo-komercyjny jako opcja przyszłości
(
Senyszyn J.
,
Szczukowski J.
), s. 297-306
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.