PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 96 Usługi w Polsce 2012: usługi publiczne - usługi komercyjne
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 96 Usługi w Polsce 2012: usługi publiczne - usługi komercyjne
artykuł:
Informatyzacja postępowania administracyjnego - nowa jakość "usług" administracji publicznej
(
Celarek K.
), s. 11-21
artykuł:
Realizacja usług publicznych elementem strategii rozwoju lokalnego na przykładzie powiatu goleniowskiego
(
Malkowska A.
,
Malkowski A.
), s. 23-34
artykuł:
Problematyka niedopasowania kwalifikacyjno-zawodowego na rynku usług w regionie zachodniopomorskim w działaniach miejscowych instytucji rynku pracy ze szczególnym uwzględnieniem powiatowych urzędów pracy
(
Włodarczak B.
), s. 35-46
artykuł:
Analiza potencjału instytucji otoczenia biznesu w zakresie świadczenia usług wspierających rozwój przedsiębiorczości w regionie lubuskim
(
Piątyszek-Pych A.
,
Wyrwa J.
), s. 47-64
artykuł:
Formuła kaizen w doskonaleniu jakości usług logistycznych
(
Jedynak M.
), s. 67-75
artykuł:
Zmiany własności infrastruktury małych portów morskich w Polsce a ich działalność usługowa
(
Zieziula J.
,
Nowaczyk P.
), s. 77-90
artykuł:
Notyfikacja polskich jednostek prowadzących ocenę zgodności w zakresie dyrektyw nowego podejścia
(
Pigłowski M.
), s. 91-103
artykuł:
Innowacyjność organizacyjna w usługach logistycznych
(
Wiktorowska-Jasik A.
), s. 105-114
artykuł:
Handel frachtowymi instrumentami pochodnymi z wykorzystaniem usług platformy baltex
(
Wagner N.
), s. 115-126
artykuł:
Edukacja i wiedza finansowa a zarządzanie finansami osobistymi
(
Barembruch A.
), s. 127-140
artykuł:
Nowoczesne technologie w rozwoju usług sektora bankowego
(
Grzybowska A.
), s. 141-151
artykuł:
Wdrażanie orientacji marketingowej w firmach ubezpieczeniowych
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 153-165
artykuł:
E-ubezpieczenia jako nowa forma świadczenia usług ubezpieczeniowych
(
Wallis A.
), s. 167-178
artykuł:
Działania na rzecz wzrostu wartości konsumenckiej w usługach spa
(
Bąkowska-Morawska U.
), s. 179-191
artykuł:
Analiza oferty specjalnych pakietów pobytowych i ich wykorzystania w obiekcie hotelarskim na przykładzie Royal Park Hotel & Spa W Mielnie
(
Dudziak S.
,
Borzyszkowski J.
), s. 194-204
artykuł:
Analiza wydatków gospodarstw domowych na rekreację i kulturę w roku 2010
(
Grzywińska-Rąpca M.
), s. 205-217
artykuł:
Wpływ ustawy o usługach turystycznych na podaż i jakość usług pilockich i przewodnickich w województwie lubelskim w latach 1997-2012
(
Janicka J.
), s. 219-230
artykuł:
Mocne i słabe strony przedsiębiorstw świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny na tle szans i zagrożeń w otoczeniu
(
Kolny B.
), s. 231-245
artykuł:
Udział turystów zagranicznych w turystyce uzdrowiskowej województwa zachodniopomorskiego
(
Kulbaczewska M.
,
Kubicki R.
), s. 247-259
artykuł:
Kształtowanie marki na rynku usług turystycznych
(
Orfin K.
), s. 261-270
artykuł:
Determinanty funkcjonowania regionalnego systemu informacji turystycznej
(
Panasiuk A.
), s. 271-282
artykuł:
Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej ujęcie marketingowe
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
,
Sidorkiewicz M.
), s. 283-295
artykuł:
E-usługi w obszarze marketingu internetowego realizowane z wykorzystaniem narzędzi it
(
Muryjas P.
,
Muryjas M.
), s. 297-309
artykuł:
Analiza jakości usług biur podróży województwa lubelskiego za pomocą metody servqual
(
Wojciechowska-Solis J.
), s. 311-323
artykuł:
Globalizacja rynku usług turystycznych
(
Mańko K.
,
Wolna-Samulak A.
,
Stankiewicz M.
), s. 325-336
artykuł:
Skuteczna motywacja pracowników i jej wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w sektorze usług turystycznych
(
Zioło K.
), s. 337-349
artykuł:
Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu cogitors.pl
(
Dziewanowska K.
,
Skorek M.
), s. 351-362
artykuł:
Model b2b świadczenia usług informatycznych - cechy i wyznaczniki konkurencyjności
(
Olszewska I.
), s. 363-372
artykuł:
E-commerce w poczcie polskiej w świetle rozwiązań wybranych zagranicznych operatorów pocztowych
(
Sylwestrzak M.
,
Stolarczyk A.
), s. 373-384
artykuł:
Wpływ globalizacji na polski rynek usług prawniczych
(
Gnusowski M.
), s. 385-394
artykuł:
Żeglarskie usługi szkoleniowe na przykładzie oferty województwa zachodniopomorskiego
(
Łapko A.
), s. 395-408
artykuł:
Aktualne problemy zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze usług medycznych w Polsce
(
Kunecka D.
), s. 409-418
artykuł:
Rola i funkcje usług biznesowych w gospodarce narodowej
(
Majchrzak M.
), s. 419-430
artykuł:
Usługi prawnicze XXI wieku
(
Orfin A.
), s. 431-442
artykuł:
Rozwój rynku usług szkoleniowych w Polsce - teraźniejszość i przyszłość
(
Wawer M.
), s. 443-454
artykuł:
Zastosowanie nowoczesnych metod zarządzania w wybranych przedsiębiorstwach sektora gazowniczego - wnioskowanie na podstawie analizy skupień
(
Motała D.
), s. 455-467
artykuł:
Rozwój usług merchandisingowych - uwarunkowania i tendencje zmian na przykładzie branży odzieżowej
(
Rzemieniak M.
), s. 469-479
artykuł:
Specyfika usług świadczonych na rynku KEP
(
Matuszczak A.
), s. 481-494
artykuł:
Podatek VAT w usługach pocztowych - Polska na tle innych krajów UE
(
Stolarczyk A.
,
Sylwestrzak M.
), s. 495-504
artykuł:
Ostatni etap liberalizacji krajowego rynku usług pocztowych - porównanie działalności Poczty Polskiej i wybranych operatorów alternatywnych
(
Stolarczyk A.
,
Sylwestrzak M.
), s. 505-517
artykuł:
Analiza finansowa operatorów pocztowych w Polsce przed liberalizacją rynku
(
Stolarczyk A.
,
Sylwestrzak M.
), s. 519-531
artykuł:
Ocena procesu usługowego przez klientów Poczty Polskiej SA
(
Toszewska W.
), s. 533-543
artykuł:
Usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami a finansowe usługi komplementarne
(
Okręglicka M.
), s. 545-556
artykuł:
Usługi pośrednictwa na rynku nieruchomości : kontekst etyczny realizacji pośrednik-klient
(
Tomski P.
), s. 557-572
artykuł:
"Odświeżanie" marki Estee Lauder i jego wpływ na poprawę wizerunku wśród konsumentów
(
Gotowska M.
,
Kuta T.
,
Bolińska A.
), s. 573-584
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.