PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Rocznik
2005
Tom
---
Numer
nr 54
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 54
artykuł:
Kierunki doskonalenia jakości w bankach
(
Opolski K.
,
Polkowski K.
), s. 7-15
artykuł:
Zarządzanie jakością w zakładzie ubezpieczeń
(
Łańcucki J.
), s. 16-27
artykuł:
Przygotowanie i realizacja systemu zarządzania jakością w bankach i zakładach ubezpieczeń
(
Garczarczyk J.
), s. 28-42
artykuł:
Nieparametryczne metody mierzenia wpływu jakości usług na efektywność - doświadczenia światowe w sektorze bankowym
(
Kudła J.
), s. 43-50
artykuł:
Zmiany poziomu jakości usług bankowych w Polsce w latach 1999-2003
(
Skikiewicz R.
), s. 51-60
artykuł:
Zmiany poziomu jakości usług ubezpieczeniowych w Polsce w latach 1999-2003 w opinii menedżerów i klientów zakładów ubezpieczeń
(
Mocek M.
), s. 61-71
artykuł:
Informacja o kliencie - główny czynnik kształtowania jakości usług ubezpieczeniowych
(
Pieczykolan R.
), s. 72-78
artykuł:
Jakość usług ubezpieczeniowych w świetle skarg kierowanych do rzecznika ubezpieczonych
(
Rogowski S.
,
Wolińska B.
), s. 79-92
artykuł:
Ocena poziomu jakości usług w firmach ubezpieczeniowych na życie w Polsce
(
Pochylska S.
), s. 93-97
artykuł:
Zarządzanie jakością usług na rynku otwartych funduszy emerytalnych
(
Olejnik I.
), s. 98-109
artykuł:
Jakość usług funduszy inwestycyjnych w Polsce
(
Białowąs S.
), s. 110-117
artykuł:
Wybrane metodyczne aspekty oceny jakości usług : na przykładzie usług telekomunikacyjnych
(
Springer A.
), s. 118-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.