PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przegląd Organizacji
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 7-8
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7-8
artykuł:
Koniunktura giełdowa a zmiany w realnej sferze gospodarki w Polsce
(
Brzeszczyński J.
,
Gajdka J.
,
Schabek T.
), s. 3-9
artykuł:
Nowe zjawiska w międzynarodowej ekspansji korporacji ponadnarodowych
(
Gwiazda A.
), s. 9-12
artykuł:
Fuzje i przejęcia w Chinach : aktualny rozwój rynku i możliwości inwestycji dla inwestorów zagranicznych
(
Kowalczyk T.
), s. 13-18
artykuł:
Uniwersytet czy przedsiębiorstwo - dylemat kultury organizacyjnej szkół wyższych w Polsce
(
Jeran A.
), s. 18-21
artykuł:
Issue management (zarządzanie zagadnieniami) w świetle innych koncepcji zarządzania
(
Marszałkiewicz K.
), s. 22-25
artykuł:
Dojrzałość projektowa organizacji i jej zastosowanie
(
Juchniewicz M.
), s. 26-30
artykuł:
Diagnoza poziomu zaufania pomiędzy przedsiębiorstwami
(
Sankowska A.
), s. 30-34
artykuł:
Partnerstwo technologiczne z jednostkami badawczo-rozwojowymi : Strategia rozwoju MŚP w warunkach kryzysu gospodarczego
(
Łącka I.
), s. 35-38
artykuł:
Wybrane aspekty procesu szkoleniowego w praktyce działalności małych i średnich przedsiębiorstw
(
Żuchowski I.
), s. 39-41
artykuł:
Formalnoprawne uwarunkowania wsparcia finansowego dla grup producentów rolnych
(
Goszka W.
), s. 42-44
artykuł:
Zaspokajanie potrzeb w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
(
Baranowski W.
), s. 45-48
artykuł:
Pomiar i analiza przyczynowa płynności finansowej w polskim mikroprzedsiębiorstwie
(
Jaworski J.
), s. 49-52
artykuł:
Cross-selling usług bankowych - cele stosowania i bariery praktycznego wdrażania na polskim rynku
(
Chwirot-Zakrzewska P.
), s. 53-56
artykuł:
Polityka kredytowa przedsiębiorstwa a zapotrzebowanie na kapitał obrotowy netto na przykładzie przemysłu chemicznego
(
Kowalik M.
), s. 56-60
artykuł:
Misja i strategia firmy jako narzędzie tworzenia wartości przedsiębiorstwa
(
Witoszek G.
), s. 61-65
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.