Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Istotnym warunkiem kompleksowego ujmowania działań marketingowych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem jest dysponowanie odpowiednimi informacjami. Autorki przedstawiają koncepcję systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie i ogólne zasady jego tworzenia.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
63--67
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi? Wrocław: Ossolineum 1992.
- Podstawy marketingu. Praca zbiorowa pod red. J. Altkorna. Kraków: Instytut Marketingu 1992.
- Uhl K.P., Schoner B.: Marketing research. New York: John Wiley & Sons 1969.
- Tull D.S., Hawkins D.J.: Marketing Research. Measurement and Methods. New York, London: Macmillan Publishing Company, Collier Macmillan Publishers 1987.
- Uhl K.P.: Handbook of marketing researches. New York: McGraw-Hill 1974.
- Prymon M.: Marketing w kierowaniu firmą. Wrocław: AG-Master 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000651