PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 668 Transformacja systemu organizacji i zarządzania w przedsiębiorstwie | 63--67
Tytuł artykułu

Rola informacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istotnym warunkiem kompleksowego ujmowania działań marketingowych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem jest dysponowanie odpowiednimi informacjami. Autorki przedstawiają koncepcję systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie i ogólne zasady jego tworzenia.
Bibliografia
  • Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi? Wrocław: Ossolineum 1992.
  • Podstawy marketingu. Praca zbiorowa pod red. J. Altkorna. Kraków: Instytut Marketingu 1992.
  • Uhl K.P., Schoner B.: Marketing research. New York: John Wiley & Sons 1969.
  • Tull D.S., Hawkins D.J.: Marketing Research. Measurement and Methods. New York, London: Macmillan Publishing Company, Collier Macmillan Publishers 1987.
  • Uhl K.P.: Handbook of marketing researches. New York: McGraw-Hill 1974.
  • Prymon M.: Marketing w kierowaniu firmą. Wrocław: AG-Master 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000651

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.