PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1992 | nr 635 Rynek i konsumpcja | 159--170
Tytuł artykułu

Przydatność systemu komunikacji w marketingu-mix (wstęp do badań polskich przedsiębiorstw)

Warianty tytułu
Usefulness of Communication Strategy in Marketing-Mix (an Introduction to the Research Upon Polish Companies)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest budowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa rynkowego, a w ramach niej skutecznej substrategii komunikowania, bez której nie ma możliwości wykreowania produktu na rynku, a tym samym konkurowania z innymi przedsiębiorstwami.
EN
Market communication has been a poorly developed area of Polish activities so far. Its development depends on development of market and competition. Effective system of communication supports company's offer informing target buyers about it, convincing to it and creating company's image on the market. Promotion-mix is a result of an overall firm's strategy and tactics (technics) of each promotion tool. Observing symptoms of development, conditions and the degree of readiness of Polish companies to communicate with the market are the research problems which haven't existed a short time ago. (original abstract)
Rocznik
Strony
159--170
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Białecki K., Borowski J., Krzymiński A.: Marketing w handlu zagranicznym. Warszawa: PWN 1986.
  • Brzostowski M.: Reklama w działalności marketingowej. Warszawa: PTE 1985.
  • Dietl J.: Marketing. Warszawa: PWE 1985.
  • Duliniec E.: Postępowanie konsumentów towarów konsumpcyjnych w krajach o gospodarce rynkowej (analiza marketingowa). Warszawa: SGPiS 1986 Seria: Monografie i Opracowania nr 204.
  • Engel J.: Advertising. New York: McGraw-Hill 1980.
  • Garbacik E.: Ekonomika obrotu towarowego i usług. Warszawa: PWN 1984.
  • Głowacki R., Kossuth Z., Kramer T.: Marketing. Warszawa: PWE 1984.
  • Głowacki R.: Przedsiębiorstwo na rynku. Warszawa: PWE 1987.
  • Jańczak Z. (i in.): Reklama w handlu zagranicznym. Poznań: AE 1983 r. Skrypty nr 304.
  • Kotler P.: Marketing Management. Analysis, Planning and Control. New York: Prentice-Hall 1988.
  • Prymon M.: Strategia marketingowa. Wroclaw: AE 1989.
  • Udell J.G., Laczniak G.R.: Marketing In an Age of Change. New York: Wiley 1981.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000000881

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.