PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 6 | 55--69
Tytuł artykułu

Charakter marży pośrednictwa w obrocie towarami rolnymi a usługi niepożądane

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Posługując się przykładem badań empirycznych odnoszących się do gospodarki amerykańskiej, omówiono różne definicje pojęcia rynku rolnego i jego funkcji i na tym tle wpływ marży pośrednictwa handlowego na ceny detaliczne produktów rolnych (żywnościowych), a także na charakter reakcji konsumentów (krzywa popytu).
Rocznik
Numer
Strony
55--69
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001302

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.