PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 376 Marketing jako czynnik i instrument konkurencji | 90--105
Tytuł artykułu

Wykorzystanie koncepcji liderów opinii w działaniach konkurencyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest charakterystyce zjawiska liderów opinii oraz jego zastosowanie w wybranych działaniach marketingowych. Przedstawiono charakterystykę liderów opinii w różnych wymiarach: społeczno-demograficznym i psychologicznym, mających znaczenie z punktu widzenia wykorzystywania tego zjawiska w marketingu tj. we wprowadzaniu nowego produktu na rynek oraz reklamie.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001394

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.