PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 461 | 23--32
Tytuł artykułu

Konsumencka ocena opakowań dezodorantów aerozolowych

Warianty tytułu
Consumer Evaluation of Aerosol Deodorant Packaging
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wyniki badań konsumenckich dotyczących badania opinii o opakowaniach męskich dezodorantów aerozolowych.
EN
In the article the author presented the application of score methods for the evaluation of the promoting function of the packaging of aerosol deodorants for men. For the analysis the author selected the following indicators of quality: readability and clarity of informaction, shape, functionality, graphic design and packaging's careful make and finishing. The indicators were expresses in terms of coefficients of importance of a particular feature. 82 people were questioned for the investigation, the results were presented in 4 tables. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
23--32
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Iwasiewicz A., Paszek Z., Statystyczne metody kontroli jakości, AE, Kraków 1982.
  • Walden-Kozłowska A., Promocyjna funkcja opakowań, "Przemysł Spożywczy" 1994, nr 8.
  • Walden-Kozłowska A., Zastosowanie metody punktowej w ocenie funkcji promocyjnej opakowań kremów kosmetycznych, "Zeszyty Naukowe", AE, Kraków 1994, nr 439.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000001943

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.