Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest sfera planowania globalizacji działań przedsiębiorstwa, uzasadnienie korzyści i przeszkód wynikających z takich decyzji. Autorka analizuje środowisko przedsiębiorstwa oraz czynniki wpływające na wybór odpowiedniej strategii wejścia na obce rynki przy realizacji określonych celów przedsiębiorstwa i przedstawia typy decyzji marketingu międzynarodowego.
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
43--51
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Aaker A.: Strategic Market Management 1992, s. 366-372.
- Cundiff E.W., Tharp Higer M.: Marketing in the International Environment 188, s. 62-65.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1994, s. 37.
- Ohmae K.: The Global Logic of Strategic Alliances. "Harvard Business Review" March-April 1989, s. 144.
- Porter M.E.: Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Warszawa 1992, s. 272-275.
- Sznajder A.: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Warszawa 1992, s. 93.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002429