PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 705 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - doświadczenia praktyczne | 43--51
Tytuł artykułu

Globalizacja działań przedsiębiorstwa i jej wymiary analityczno-opisowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest sfera planowania globalizacji działań przedsiębiorstwa, uzasadnienie korzyści i przeszkód wynikających z takich decyzji. Autorka analizuje środowisko przedsiębiorstwa oraz czynniki wpływające na wybór odpowiedniej strategii wejścia na obce rynki przy realizacji określonych celów przedsiębiorstwa i przedstawia typy decyzji marketingu międzynarodowego.
Twórcy
Bibliografia
  • Aaker A.: Strategic Market Management 1992, s. 366-372.
  • Cundiff E.W., Tharp Higer M.: Marketing in the International Environment 188, s. 62-65.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1994, s. 37.
  • Ohmae K.: The Global Logic of Strategic Alliances. "Harvard Business Review" March-April 1989, s. 144.
  • Porter M.E.: Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Warszawa 1992, s. 272-275.
  • Sznajder A.: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Warszawa 1992, s. 93.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002429

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.