PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 235 | 39--57
Tytuł artykułu

Analiza porównawcza jako metoda ekonomicznej oceny działalności sklepów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest przedstawienie w najbardziej ogólny sposób istoty i uwarunkowań analizy porównawczej sklepów z punktu widzenia możliwości wykorzystania jej do oceny działalności gospodarczej tych jednostek w ramach tzw. monitoringu sklepów w Polsce. Doddatkowo celem praktycznym jest sformułowanie głównych założeń analizy porównanwczej sklepów w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
39--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002536

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.