PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 137 | 7--19
Tytuł artykułu

Podstawy kreowania strategii marketingowych przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Strategia marketingowa stanowi zestaw działań, za pomocą których przedsiębiorstwo osiąga swoje długofalowe cele rynkowe. Przedmiotem artykułu są podstawowe zagadnienia związane z budową strategii marketingowej przedsiębiorstwa w zależności od różnych czynników, a w szczególności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku.
Rocznik
Numer
Strony
7--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002632

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.