PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 785 Gospodarka lokalna w teorii i w praktyce | 255--263
Tytuł artykułu

Promocja obligacji komunalnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła charakterystykę obligacji komunalnych, procedurę i dokumentację emisji tych obligacji oraz możliwości zastosowania narzędzi promocyjnych do ich wyeksponowania.
Twórcy
Bibliografia
  • Betlej T.: Obligacje komunalne jako sposób pozyskania kapitału. "Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego" 1997 nr 6.
  • Kłeczek R., Kowal W., Waniowski P., Woźniczka J.: Marketing. Jak to się robi. Ossolineum: Wrocław 1992.
  • Kochański P.: Polskie prawo o obligacjach. "Samorząd Terytorialny" 1995 nr 3.
  • Łyszczak M.: Obligacje jako źródło finansowania gmin. "Samorząd Terytorialny" 1995 nr 3.
  • Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynkowych, Red. Z. Dowgiałło, Wydawnictwo ZNICZ: Szczecin 1992.
  • Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorcy w warunkach rynkowych. Red. Z. Dowgiałło. Wydawnictwo 'ZNICZ': Szczecin 1992.
  • Stanusch A.: Jak sprzedać miasto? "Marketing Serwis" 1997 nr 10.
  • Strategia kształtowania produktu turystycznego Regionu Sudeckiego. Red. A. Rapacz, AE: Wrocław 1997, s. 235.
  • Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy. PWE: Warszawa 1995, s. 264.
  • Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy. PWE: Warszawa 1995. s. 258 i dalsze.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000002772

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.