PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 15--38
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w polskich przedsiębiorstwach

Warianty tytułu
Marketing Research in Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono niektóre wyniki własnych badań autorki, przeprowadzonych metodą ankietową w 436 przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności i formach organizacyjno-prawnych, a także wielkości - w 14 województwach. Ankieta ta dotyczyła prowadzenia przez przedsiębiorstwa badań marketingowych: ich częstotliwości, rodzajów, posiadania przez firmę strategii marketingowej, działów marketingowych.
EN
The paper presents the subject and range of marketing research in Polish companies. The basis for the analyses were the results of the opinion polls carried out all over Poland in 1995. The author evaluates the influence of such factors as the size of a company, its activity, the form of organization, on the directions and frequency of the marketing research. It has been stressed that the activity of companies in carrying out the marketing research depends directly on the marketing strategy of the company, its marketing services and staff qualifications. The verification of the thesis carried out in this paper enables to treat marketing research as an important determinant of marketing procedures of a company.(original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003306

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.