Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Marketing Planning System
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest propozycja ogólnego modelu systemu planowania marketingowego w przedsiębiorstwie.
The article presents an effective marketing planning system. The marketing planning system is understood as a logical sequence of activities leading to the setting of marketing objectives and the formulation of plans for achieving them. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
9--14
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Aldag R.J., Stearns T.M.: Management. South-Western Publishing Co. Ohio 1987.
- Keegan W.J.: Global Marketing Management. Prentice-Hall International Editions 1989.
- McDonald M.: Marketing Plans. How to Prepare Them. How to Use Them. Butterworth-Heinemann Ltd. 1995.
- Wills G., Cheese J., Kennedy S., Rushton A.: Introducing Marketing. Pan Books. London 1984, s. 217.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003307