PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 53--63
Tytuł artykułu

Strategia marketingowa w usługach - zróżnicowania podmiotowe

Warianty tytułu
Marketing Strategy of Services Different Types of Firms
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przeanalizowano wyniki badań strategii marketingowych przedsiębiorstw usługowych pod kątem wykorzystania przez nie instrumentów marketingowych, stosowanej analizy strategicznej, a także identyfikacji hipotetycznych lub realizowanych kierunków rozwoju.
EN
The article includes some synthetical results of research on marketing of services in Polish firms (in the light of questionnaire surveys). The actions and strategies implemented at each stage of the marketing process in the different types of firms are the subject of the paper.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003313

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.