Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Post and Work Organization in Public Relations Sector
Języki publikacji
Abstrakty
Przedsiębiorstwo może sprzedawać swoje produkty wtedy, gdy jest akceptowane przez społeczeństwo. Podstawę tej akceptacji stanowi pozytywna reputacja przedsiębiorstwa, będąca składnikiem jego wartości. Kreowanie pozytywnego image firmy to public relations (PR). Autor przedstawia organizację pracy w tej sferze, zakres działania specjalisty PR, psychologiczne aspekty komunikowania wewnątrz organizacji i z otoczeniem firmy, a także plan działań w sferze kreowania wizerunku firmy.
The author describes the rules of using public relations. After describing the rules of work and organizations, he presents an example of a plan of work.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Strony
135--148
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bianketti M.: Kod na drodze. "Businessman" 1993 nr 8.
- Czarnecki A.: Gorsze niż piorun. "Businessman" 1994 nr 4.
- Kramer T.: Marketing. Katowice 1992, s. 96.
- Lossy M.: Lew, orzeł czy kot. "Businessman" 1993 nr 2.
- Parkinson C.N.: Marketing. Poznań 1992, s. 61.
- Włodarczyk K.: Marketing w przewozach kolejowych. Praca magisterska. Wrocław 1995 (maszynopis), s. 84.
- Wojtasik L.: Zarys psychologii propagandy. Warszawa 1973, s. 74.
- Zemler Z.: Public relations - kreowanie reputacji firmy. Warszawa 1992, s. 63.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003315