PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 117--124
Tytuł artykułu

Badania panelowe sprzedaży artykułów pochodzenia rolnego w sklepach spożywczych

Autorzy
Warianty tytułu
Panel Research on the Results of Agricultural Articles Sale Activation in Grocer's Shop
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono rolę informacji rynkowych w kierowaniu handlem, badania panelowe konsumentów indywidualnych, metody badań panelowych rynku odbiorców instytucjonalnych, a także pokazano jak wykorzystywać te metody badań na przykładzie PSS "Społem".
EN
The theme of the article is how to use methods of panel market research. In the article there are also presented the results of using this research in practice.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bazarnik J., i in.: Badania marketingowe. Kraków 1992, s. 13-18.
  • G. Światowy: Zachowania konsumenckie. Wrocław 1994, s. 125.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Warszawa 1992, s. 147-151.
  • Leihs H.: Marketing. Wiedeń 1994, s. 33-55.
  • Parkinson C.N., Rustomij M.K., Vieira W.E.: Marketing. Poznań 1992, s. 128-135.
  • Sudman S.: Consumer Panels. [w:] Marketing Research. Harmondswarth 1970, s. 279-294.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003320

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.