Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Panel Research on the Results of Agricultural Articles Sale Activation in Grocer's Shop
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono rolę informacji rynkowych w kierowaniu handlem, badania panelowe konsumentów indywidualnych, metody badań panelowych rynku odbiorców instytucjonalnych, a także pokazano jak wykorzystywać te metody badań na przykładzie PSS "Społem".
The theme of the article is how to use methods of panel market research. In the article there are also presented the results of using this research in practice.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
117--124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bazarnik J., i in.: Badania marketingowe. Kraków 1992, s. 13-18.
- G. Światowy: Zachowania konsumenckie. Wrocław 1994, s. 125.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Warszawa 1992, s. 147-151.
- Leihs H.: Marketing. Wiedeń 1994, s. 33-55.
- Parkinson C.N., Rustomij M.K., Vieira W.E.: Marketing. Poznań 1992, s. 128-135.
- Sudman S.: Consumer Panels. [w:] Marketing Research. Harmondswarth 1970, s. 279-294.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003320