PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | 4 | nr 738 Problemy teorii i praktyki marketingu | 149--157
Tytuł artykułu

Analiza marketingowego planu taktycznego z uwzględnieniem jego miejsca w ogólnej procedurze marketingowego planowania strategicznego

Warianty tytułu
Analysis of Tactical Marketing Plan in General Process of Strategic Marketing Planning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono sposoby użycia arkusza planu taktycznego, jako narzędzia pracy menedżerów marketingowych, do analizy marketingowego planu taktycznego w przedsiębiorstwie.
EN
The article describes the application of tactical marketing plan worksheet - one of the instruments of marketing managers' work - in the analysis of tactical marketing plan in the enterprise. Usage of the tactical marketing plan worksheet in tactical marketing plan analysis consists of two main parts: 1) analysis of the relationships between goals set for particular marketing functions and the ways of reaching these goals and 2) analysis of the relationship between goals of particular marketing functions and marketing situation analysis.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Buell V.P.: Marketing Management. A Strategic Approach. New York 1984, s. 257.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003321

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.