PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono zadania i cele reklamy w turystyce, jej formy i środki wykorzystywane w biurach podróży w Jeleniej Górze, a także obszary, w których mogą powstawać pewne komplikacje w skutecznym jej wykorzystaniu.
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczuk F., Kornak A.S., Michalski A.: Zarządzanie turystyką. Warszawa: PWN 1994.
  • Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: PWN 1994.
  • Bąk St.A.: Promocja produktu turystycznego w obrocie z krajami o gospodarce rynkowej. "Ruch Turystyczny" z. 26, Warszawa: SGPiS 1990.
  • Golka M.: Świat reklamy. Agencja Badawczo-Promocyjna ARTIA 1994.
  • Jedlińska M., Szubert-Zarzeczny U.: Gospodarka turystyczna. Wrocław: Wyd. AE 1992.
  • Kall J.: Reklama. Warszawa: PWE 1994.
  • Rydel M.: Zanim zaczniesz się reklamować. "Businessman" 1990 nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003346

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.