Czasopismo
1996
|
nr 735 Aktualne problemy ekonomiczne i prawno-organizacyjne gospodarki turystycznej w Europie : materiały Międzynarodowej Konferencji "Teoria i Praktyka" zorganizowanej przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną w Jeleniej Górze, Jelenia Góra-Cieplice, 18-19 października 1995
|
97--104
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka przedstawiła podstawowe błędy i nieprawidłowości popełniane przez firmy w ich działalności rynkowej, istotę analizy portfolio metodą McKinseya i zaadaptowała ją na rynku turystycznym.
Rocznik
Strony
97--104
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1994.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Warszawa: Gebethner i Spółka 1994.
- Obłój K.: Budowa strategii w organizacji. Warszawa: Szkoła Finansów i Zarządzania Centrum Prywatyzacji 1991.
- Podstawka K.: Podstawy marketingu. Warszawa: Szkoła Finansów i Zarządzania Centrum Prywatyzacji 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003347