PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła podstawowe błędy i nieprawidłowości popełniane przez firmy w ich działalności rynkowej, istotę analizy portfolio metodą McKinseya i zaadaptowała ją na rynku turystycznym.
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1994.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Warszawa: Gebethner i Spółka 1994.
  • Obłój K.: Budowa strategii w organizacji. Warszawa: Szkoła Finansów i Zarządzania Centrum Prywatyzacji 1991.
  • Podstawka K.: Podstawy marketingu. Warszawa: Szkoła Finansów i Zarządzania Centrum Prywatyzacji 1991.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003347

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.