PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 34 | 31--47
Tytuł artykułu

Strategia wprowadzania na rynek produktów i usług innowacyjnych o zaawansowanej technologii

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing produktów i usług innowacyjnych (high-technology) różni się zasadniczo od marketingu produktów o niskiej technologii. Autorka przedstawiła zagadnienie niepewności marketingu produktów i usług o zaawansowanej technologii i dwa zasadnicze etapy lansowania tych produktów. Na postawie badań empirycznych przeprowadzonych w kilkudziesięciu przedsiębiorstwach zajmujących się produkcją i sprzedażą tych produktów sprecyzowała strukturę dwudziestu dwóch strategii (zgrupowanych w czterech zespołach), które dały się ocenić za pomocą zobiektywizowanej miary i dokonała oceny ich skuteczności.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003503

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.