PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 715 Gospodarka turystyczna : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania | 57--71
Tytuł artykułu

Jakość i marka jako podstawowe narzędzia różnicowania produktu przedsiębiorstw turystycznych

Warianty tytułu
Quality and Brand as the Basic Tools of Differentiating Tourist Enterprises Product
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę przedstawienia problemów związanych z różnicowaniem produktu przez przedsiębiorstwa turystyczne. Autorzy widzą pilną potrzebę wypracowania marki i standardów obsługi klienta przez usługodawców.
EN
The article presents such basic tools of the process of differentiating tourist enterprises product as quality and brand. Possible market success depends on clear and precise defining of self products among others existing on the market through the advantages offered to the customers. To be noticed on the competitive market it is necessary for a tourist enterprise to make a thorough use not only of the rules of environment oriented marketing but also of the principles, of the Staff oriented marketing and interactive marketing as well. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bagiński J.: Zarządzanie jakością usług. "Problemy jakości" 1995 nr 2.
  • Bery L.L., Zeithmal V., Parasuraman A.: Quality Counts in Services. "Business Horizons", maj-czerwiec 1985.
  • Cook G.: Service Without a Smile. "The Sunday Times", 8 October 1989.
  • Gountey E.: La Qualite McDonald's. Paryż: McDonald's 1989.
  • Jaffe C.: Guaranteed Results. "Nation's Business", February 1990.
  • Jakubowice J.: Domino's Pizza Fonnder Realy Delivers. "Management Review", June 1989.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i S-ka 1994.
  • Lange O.: Ekonomia polityczna. Tom I. Warszawa: PWN 1967.
  • Otte M.: Marketing. Wrocław: S-ka Gratis 1991.
  • Piasta J.: Hotel-specyficzny towar. "Hotelarz' 1995 nr 5/376.
  • Prokopienko J.: Marketing public service productivity. Problems and Challenges. Genewa: International Labour Office 1989.
  • Sala J.: Marka i produkty markowe, "Marketing i Rynek" 1995 nr 2.
  • Steimann H., Schreyögg G.: Zarządzanie. Wrocław 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.