PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 781 Komunikacja gospodarcza | 39--45
Tytuł artykułu

Komunikacyjne aspekty reklamy prasowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono zestaw cech i przymiotów jakie powinna mieć skuteczna i efektywna reklama prasowa. Zwrócono uwagę jedynie na aspekt komunikacyjny tego zagadnienia.
Rocznik
Strony
39--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bralczyk J.: Język na sprzedaż. Businessman Book, Warszawa 1996.
  • Domański T.: Skuteczna reklama i promocja. Poltext, Warszawa 1991.
  • Kilian A.: Komunikacja w reklamie prasowej. Praca magisterska, AE Wrocław 1997 r.
  • Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997.
  • Łodziana-Grabowska J.: Efektywność reklamy. PWE, Warszawa 1996.
  • Sztucki T.: Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców. Placet, Warszawa 1995.
  • Werner U.: Reklama. Podstawowa wiedza o reklamie Thaurus, Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000003980

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.