PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 141 | 7--31
Tytuł artykułu

Typologia konsumentów źródłem wiedzy marketingowej przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest prezentacja wyników badań nad typologią konsumentów. Omówiono typy zachowań konsumentów na rynku żywności, odzieży i obuwia, dóbr wyposażenia mieszkań (meble i sprzęt informacyjno-rozrywkowy) oraz w sferze czasu wolnego (kultura i wypoczynek). Informacje płynące z badań nad typologią konsumentów powinny być wkomponowane w system informacji marketingowej każdego przedsiębiorstwa.
Rocznik
Numer
Strony
7--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004011

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.