PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 23 | 143--154
Tytuł artykułu

Zastosowania skalowania wielowymiarowego w rozwiązywaniu problemów marketingowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono możliwości wykorzystania metody skalowania wielowymiarowego w badaniach marketingowych: segmentacji rynku, określania pozycji produktu na rynku, procesie wprowadzania nowego produktu na rynek, określania cech produktu, które są dla konsumenta najistotniejsze, rozpoznawania "luki" na rynku, określania struktury rynku i oceny haseł reklamowych.
Rocznik
Numer
Strony
143--154
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004121

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.