PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 4 | nr 760 | 328--334
Tytuł artykułu

Promocja na rynkach zagranicznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcono zagadnieniu promocji w działalności przedsiębiorstw wchodzących na rynki zagraniczne. Autor omawia proces komunikacji marketingowej oraz czynniki szczególnie ważne dla sukcesu działań promocyjnych. Przedstawia również normy prawne dotyczące ochrony konsumentów, ochrony przed nieuczciwą konkurencją, ochrony środowiska i ochrony zapewnionej obywatelom w prawie cywilnym na świecie i w Polsce.
Twórcy
Bibliografia
  • Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Warszawa: PWE 1993.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004631

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.