Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W referacie omawia się podstawowe związki marketingu z procesem zarządzania przedsiębiorstwa. Podkreśla się także znaczenie tej orientacji dla uzyskania sukcesów przedsiębiorstwa. Zwraca się przy tym uwagę na konieczną zmienność działań a także stosowny związek decyzji strategicznych i taktycznych. (abstrakt oryginalny)
In this presentation basic relations between marketing and management process inside an enterprise are given. The importance of marketing approach in company's success is treat. Special attention is given to the required flexibility of undertaken activities and coherence of strategic and tactic decisions. (original abstract)
Rocznik
Strony
44--49
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Baker M.J.: One more time - what is marketing? [w:] The marketing Book s.10, Butterworth Heinemann Ltd. 1994.
- Kay J.: Podstawy sukcesu firmy. Warszawa: PWE 1996.
- King S.: Journal of Marketing Management 1985.
- Spillard P.: Organization for marketing. [w:] The Marketing Book, 55-83, Butterworth Heinemann Ltd. 1994.
- Stoner J.A.F., Freeman E., Gilbert D.R., Jr.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1997, s. 20.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004692