PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 784 Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - koncepcje przekrojowe | 50--57
Tytuł artykułu

Problemy zintegrowanego zarządzania na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowej przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem rozważań jest problematyka dotycząca istoty i determinant rozwoju dużych (wielkich) przedsiębiorstw, funkcjonujących w warunkach konkurencyjnego otoczenia, a w szczególności zasadność formułowania i realizacji strategii inwestycyjno-marketingowej przedsiębiorstwa - jako ujęcia zintegrowanego, kompleksowego. (abstrakt oryginalny)
EN
The subject of the paper are issues from the field of strategic management, especially investment - marketing strategy of an enterprise (integration aspects). The study concerns large enterprises operating in changeable, competitive environment. The paper in its main mather has a theoretical character. The paper deals with investment problems in the conditions of system changes - especially investment-marketing strategic of commercial enterprises. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Nogalski B., Rybicki J., Gacek-Bielec J.: Modele analizy portfelowej. Teoria i praktyka. Bydgoszcz: TNOiK 1996 (zeszyt 9/96), s. 14-17.
  • Towarnicka H.: Inwestycje rzeczowe. Podstawowe problemy ekonomiczno-finansowe. Wrocław: Wydawnictwo AE 1996.
  • Marchesnay M.: Zarządzanie strategiczne. Geneza i rozwój. Warszawa: Poltext 1994, s. 171-176.
  • Towarnicka H.: Marketing i inwestycje przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" nr 9, 1994.
  • Towarnicka H.: Istota strategii marketingowo-inwestycyjnej przedsiębiorstwa. "Przegląd Organizacji" nr 3, 1996.
  • Mazurek-Łopacińska K.: Ewolucja orientacji na klienta w działaniach marketingowych firm, "Marketing i Rynek" nr 5, 1996.
  • Otto J.: Instrumenty marketingowe - analiza wybranych koncepcji. "Studia Prawno-Ekonomiczne" 1995, s. 123-132.
  • Czubała A.: Integracja pionowa w kanałach dystrybucji. "Handel Wewnętrzny" nr 6, 1997, s. 18.
  • Strużycki M.: Rozwój systemów dystrybucji w Polsce. "Handel Wewnętrzny" nr 4-5, 1997.
  • Kłosiewicz U., Słonimska B.: Rozwój i funkcjonowanie super- i hipermarketów. "Handel Wewnętrzny" nr 6, 1997.
  • Kłosiewicz U., Słomińska B.: Przemiany strukturalne w handlu wewnętrznym w Polsce. "Marketing i Rynek" nr 11, 1997.
  • Chmielewski A.: Cywilizacja inwestycyjna. "Życie Gospodarcze" nr 25,1997, s. 55-56.
  • Meleszyk E.: Rola inwestycji z kapitałem zagranicznym w modernizacji handlu. "Handel Wewnętrzny" nr 6, 1997, s. 40.
  • Towarnicka H., Strużyna A.: Warunki rozwoju i konkurencji przedsiębiorstw handlowych. [w:] Restrukturyzacja a konkurencyjność przedsiębiorstw, (materiały konferencyjne). Kraków AE: 1997, s. 197-202.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004693

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.