PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 5 | 36--59
Tytuł artykułu

Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem zainteresowania autora jest kompozycja promocji produktu na rynku turystyki międzynarodowej. W artykule omówił definicję marketingową produktu turystycznego i przeanalizował powiązania promocji usług turystycznych z pozostałymi elementami marketingu-mix (relacje promocja a: produkt turystyczny, cena produktu turystycznego, dystrybucja produktu turystycznego za granicą).
Rocznik
Numer
Strony
36--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004733

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.