PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 5 | 170--173
Tytuł artykułu

Sponsoring w praktyce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule jest rozpatrywany problem wyboru pomiędzy reklamą a sponsoringiem w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw. Autor przedstawił alianse w promocji jako formę optymalizacji kosztów oraz atrakcyjność sponsoringu telewizyjnego na przykładzie firmy Carcom, dealera samochodów marki Alfa Romeo.
Rocznik
Numer
Strony
170--173
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000004753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.