PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 10 | nr 800 Problemy teorii i praktyki marketingu | 103--109
Tytuł artykułu

Międzynarodowe kanały dystrybucji

Autorzy
Warianty tytułu
International Channels of Distribution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przeprowadzono analizę międzynarodowych kanałów dystrybucji. Zależą one od takich czynników, jak: sposób wejścia przedsiębiorstwa do gospodarki danego kraju, rodzaj eksportu (pośredni lub bezpośredni) oraz zakres i charakter zagranicznych inwestycji bezpośrednich.
EN
International channels of distribution are both controllable and uncontrollable variables. To assist a firm to export indirectly or directly or to distribute in a foreign market, various kinds of channel members are available. When selecting channels of distribution, management must consider the characteristics of the market, the product, the firm, and the intermediaries available. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bali D.A., McCullock W.H. jr.: International business. Homewood, Boston: IRWiN 1993, s. 464.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i Ska, 1994, s. 480.
  • Nasierowski W., Nowakowski M.K.: Biznes międzynarodowy. Warszawa: Centrum Informacji Menedżera 1994, s. 20-28.
  • Robinson R.D.: Internationalization of business. New York: The Dryden Press, 1983, s. 39.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005101

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.