Warianty tytułu
Creative Company in 21th Century
Języki publikacji
Abstrakty
Z punktu widzenia tego artykułu, kreatywność rozpatrywano jako umiejętność twórczego rozwiązywania problemów. Podjęto próbę sprecyzowania zagadnienia kreatywności w procesie zarządzania organizacją, a także roli, jaką odgrywa w tym procesie kierownictwo. Przedstawiono najważniejsze funkcje twórczego kierownika: motywowanie pracowników do efektywnej pracy oraz kształtowanie warunków partnerskiej współpracy i komunikacji. Zaprezentowano zjawisko kreatywności pracowników i pracodawców z uwzględnieniem realiów polskiego rynku pracy i uwarunkowań rodzimego biznesu.
This publication is focused on the problem of the creativity in the process of the contemporary management. The leadership in the organisation and the role of the managers in the process of the worker's motivation are one of the most important aspects of this article. This publication also presents creativity in the context of the Polish business reality and findings connected with the creativity problems. (original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
9--25
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005102