PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 795 Gospodarka turystyczna : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania | 123--134
Tytuł artykułu

Skuteczność działań reklamowych wybranych jednostek gospodarki turystycznej województwa jeleniogórskiego (metody badania)

Autorzy
Warianty tytułu
Efficiency of Advertising Activities in Selected Tourist Enterprises in the Jelenia Góra Province (Assessment Methods)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest prezentacja procesu oceny skuteczności reklamy, którą powinny prowadzić przedsiębiorstwa turystyczne działające na rynku, jak też przedstawienie wybranych metod jej pomiaru. Przeprowadzona została również ocena skuteczności działań reklamowych wybranych jednostek gospodarki turystycznej. (skrócony abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the process of assessment of advertising activities and selected assessment methods, which may be applied by tourist enterprises. It also presents efficiency assessment of advertising activities in selected tourist enterprises that are active within the Jelenia Góra Valley. The presented efficiency assessment results have been obtained by means of a survey among potential tourist product purchasers. The process of advertising efficiency assessment is discussed in accordance with the conventional approach to management through objectives. The methods of advertising efficiency assessment are discussed in four groups, each of which is applied to assess another aspect of advertising efficiency. The assessment of advertising activities efficiency in tourist enterprises involved the DAGMAR method, being one of the methods that deal with analysis of advertising recipients' opinion shaping.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bąk S.A.: Promocja produktu turystycznego w obrocie z krajami o gospodarce rynkowej. [2] Biuletyn. "Ruch Turystyczny" Monografie, z. 26. Warszawa: SGH 1990.
  • Kall J.: Jak przekonać do zakupu. "Businessman Magazine" 1993 nr 12(33).
  • Łodziana-Grabowska J.: Efektywność reklamy. Warszawa: PWE 1996.
  • Primary Contact Agency: Skąd wiadomo, że reklama zadziałał "Businessman Magazine" 1992 nr 7(16).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005149

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.