PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 37 | 257--264
Tytuł artykułu

Marketing personalny

Warianty tytułu
Personnel Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest przedstawienie zagadnienia marketingu kadrowego, polegającego na przeniesieniu orientacji marketingowej przedsiębiorstwa na zarządzanie personelem. Omówiono istotę marketingu personalnego, różnice pomiędzy marketingiem ogólnym a personalnym, kluczowe elementy marketingu kadrowego zorientowanego na pozyskiwanie pracowników oraz czynniki wewnętrznego rynku kadrowego.
EN
The article presents a new idea of managing staff in which the central points is an employee as a customer. This conception concerns problems of marketing in all areas of the enterprise management. Manager responsible for personnel marketing is obliged to observe expectations and to take care of interests of the future and present employees. For every enterprise it is crucial to apply this methods and thanks to them it is possible to gain a competitive advantage in comparison to other participants of the market. To sum up the idea of personnel marketing refers to the processes of co-ordinating labour resources and objectives of the company. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000005204

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.