PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 21 | nr 68 | 296--306
Tytuł artykułu

Rola informacji marketingowej w zarządzaniu produkcją

Warianty tytułu
Role of Marketing Information in Management of Production
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono rolę i znaczenie systemu informacji marketingowej (SIM) w kreowaniu wyrobu i zarządzaniu procesem wytwórczym. Omówiono poszczególne komponenty SIM-u w badanym przedsiębiorstwie branży obuwniczej. Następnie określono w jaki sposób informacje marketingowe są wykorzystywane w zarządzaniu produkcją oraz opracowano usprawniony projekt systemu informacyjnego.
EN
The article is devoted to the role and meaning of marketing information system (MIS) in creating product and product management process. Each of MIS coomponents in shoe industry is examined. Then, using marketing information in production management and its improved project are discussed. (A.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006272

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.